V tomto krátkém blogu vám vysvětlíme, proč byste měli zvážit propagaci skrze platformu Microsoft Advertising.
Google je největší. Co do objemu vyhledávání rozhodně. Větší, ale neznamená lepší pro vás, pro inzerenty. Proč? Protože, prát se o zákazníka s 25 konkurenty je rozhodně složitější, než boj pouze s 5 konkurenty. Přesně takový je dnes rozdíl mezi Google Ads a Microsoft Advertising. Zatímco na Google Ads zaplatíte za reklamu výrazně víc, na Microsoft Advertising nejen, že zaplatíte méně, ale navíc, zde pravděpodobně nenajdete většinu své konkurence. Na vodách Microsoft Advertising se vám tak popluje lépe. Tak svezte se na vlně.
Microsoft Advertising jako alternativa/doplněk ke Google Ads a Sklik
V České republice dokáže Microsoft Advertising pravidelně oslovovat 10 % uživatelů internetu, což je přibližně 1 milion potenciálních zákazníků, kteří používají vyhledávače Bing, Yahoo a DuckDuckgo. Z hlediska návštěvnosti se tak jedná o velmi cennou alternativu či doplněk ke Google Ads a Sklik. Počet prokliků reklam v Microsoft Advertising v České republice navíc postupně roste.
Microsoft Advertising je opomíjenou příležitostí
Nižší ceny za reklamu
Cena za reklamu na Google Ads se permanentně zdražuje. Jedním z důvodů je skutečnost, že zde dochází ke konkurenčnímu souboji téměř všech firem, které se rozhodly inzerovat v online prostředí. Microsoft Advertising zatím tolik firem nevyužívá. Je zde tak nižší konkurence, a tudíž je i reklama levnější.
Oslovení nových zákazníků
Právě nízká konkurence je dalším důvodem, proč je Microsoft Advertising pro inzerenty velkou příležitostí. Za nižší cenu je tak možné oslovit potenciální zákazníky, kterých si vaše konkurence možná vůbec „nevšímá“.
I z těchto důvodů u našich klientů Microsoft Advertising vykazuje v průměru lepší výsledky a vyšší návratnost investic než Sklik či Google Ads.
Příklad vyhledávání výrazu "iphone 13" na Google.com:
Příklad vyhledávání výrazu "iphone 13" na Bing.com:
Volnější ruce v tvorbě kampaní = větší kontrola
V posledních letech Google Ads odebírá správcům kampaní spoustu kompetencí a snaží se správu reklamního účtu co nejvíce zautomatizovat. Microsoft volí jiný přístup a tolik kompetencí a rozhodování na sebe nebere. V tomto ohledu se tak podobá více Skliku a marketér má tedy mnohem vyšší kontrolu nad reálně zobrazovanou reklamou.
Specifika uživatelů
Není novinkou, že každý vyhledávač má svá specifika a přitahuje určité skupiny uživatelů. Bing vyniká například vysokým počtem uživatelů desktopu. Takových uživatelů je dokonce většina a je známo, že uživatelé na desktopu mají v průměru skoro vždy vyšší konverzní poměr oproti mobilnímu vyhledávání. Svým odlišným přístupem k ochraně soukromí může zajímavou cílovou skupinu přitahovat i vyhledávač DuckDuckGo.
Nastavení
Další výhodou je kompatibilita s Google Ads. V případě, že máte již aktivní kampaně na Google Ads, díky našim automatizačním procesům je dokážeme snadno převést na Microsoft Advertising.
Možné je i nastavení PLA reklam pro CZ a SK trh.
Chcete Microsoft Advertising vyzkoušet? Napište nám, pokud máte již fungující kampaně na Google Ads, nastavení provedeme na pár kliknutí.
Kontaktujte mě e-mailem nebo na telefonním čísle +420 777 242 901.
Marek Sýkora | sykora@shockmarket.cz