Shockmarket stojí na těchto pevných základech

1. Variabilní fee za práci

S vybranými klienty realizujeme success fee. S některými dokonce formou % z tržeb, tedy čistě variabilní fee bez fixní složky. To nám naprosto rozvazuje ruce v práci. Nic nenaceňujeme, ani klientovi nic neprodáváme. Můžeme se prostě věnovat čemukoli, co považujeme za nejefektivnější. Jednoduchý jak facka.

2. Odpovědnost za svou práci

Díky variabilnímu feečku je pro nás maximálně důležité, aby byla naše práce efektivní a přinášela ovoce. Zkoušíme stále nové věci a pracujeme na kanálech tak dlouho, dokud to nezačne fungovat. Pro dobré výsledky jsme ochotni riskovat i svůj volný čas.

3. Minimální fixní měsíční náklady

Pracujeme v malém počtu lidí, ve skromných kancelářích se skromným výhledem. Jsou pro nás důležité výsledky, ne to, zda máme v kanclu fotbálek. Právě velké měsíční náklady nutí některé digitální agentury naceňovat klientům každý klik do klávesnice, hádat se s nimi o překročení časové dotace a o další hromadu prkotin. To se u nás nestane. Naopak se musíme korigovat, abychom nedělali příliš věcí zdarma.

4. Práci odvádí odborník, kterého jeho práce baví

Po 10 hodinách v práci je úroveň kreativity na bodu mrazu. U nás pracují spokojení a zkušení lidé, kteří se věnují práci na klientech maximálně 6 hodin denně. Není odpracovaná hodina jako odpracovaná hodina. 

5. Nehoníme se za každým kšeftem 

Můžeme lépe pečovat o 10 skvělých, než o 50 rozličných klientů. Ti vybraní se tak mohou spolehnout na 100% servis, rychlost a proaktivitu. 

6. Spolupráce s freelancery 

Nejsme nejchytřejší, ale kvalita práce je pro nás prim. A tak některé disciplíny necháváme na nejzkušenějších freelancerech v Čechách i na Slovensku, kteří nám pomáhají vaše projekty posouvat dál.