KAUFLAND MARKETPLACE V ČESKU – VYUŽIJTE PŘÍLEŽITOSTI

04.04.23

V tomto článku vám vysvětlíme, proč byste měli co nejdříve zvážit propagaci svých produktů skrze Kaufland Marketplace

Máte e-shop? Pak možná přemýšlíte nad tím, jak zvýšit prodeje, ale zároveň neinvestovat závratné částky do online reklamy. Způsoby existují. Jedním z nich je například Kaufland Global Marketplace, tedy v Německu již známé online tržiště, které nově přichází i do Česka. Nevyužít této příležitosti by byla škoda. 

Kaufland Marketplace v Česku startuje

Kaufland znají tuzemští zákazníci zejména jako levný maloobchodní řetězec, který navíc umí lákat na vysoké slevy. V Německu je Kaufland známý také jako provozovatel online tržiště, které měsíčně přiláká 32 milionů návštěvníků. Kaufland Global Marketplace je jedním z nejrychleji rostoucích online tržišť a nyní expanduje i do Česka, kde tak bude co nevidět spouštět web pro české zákazníky. Prodejci se však mohou registrovat již nyní. 

Důležitý hráč v oblasti marketplace

Online tržiště hrají v oblasti e-commerce stále důležitější roli a důležitým distribučním kanálem se staly i pro mnoho e-shopů. V Česku v této oblasti zatím figuruje Alza, Mall (Allegro) a Heureka. Z důvodu velmi úspěšného fungování v Německu lze očekávat, že bude Kaufland Marketplace významným hráčem i v Česku. Kaufland je totiž u nás silnou značkou již nyní. 

Možnost oslovit nové zákazníky

Rozšířit okruh potenciálních zákazníku by si přál asi každý e-shop. Vždy však záleží na tom, kolik to bude stát. V případě marketplace jsou náklady oproti klasické PPC reklamě zpravidla nižší. Konkrétně u Kaufland Marketplace na prvních 6 měsíců dokonce žádné. 

Možnost inzerovat své produkty zcela bez provizí však potrvá pouze prvních 6 měsíců od spuštění služby. Cca za půl roku již tuto nabídku nebude možné využít. K registraci je tak nejvyšší čas. 

I po této „zaváděcí“ akci se bude cena za inzerci odvíjet zejména od počtu prodaných produktů. Cenu totiž bude tvořit měsíční tarif za 990 Kč nebo 1250 Kč a dále už jen provize z prodejů (7–16 % dle kategorie zboží)

Expanze za minimum nákladů

Pohráváte si s myšlenkou expanze do zahraničí? Kaufland Marketplace může být unikátní cestou. Expanze na zahraniční trhy může být náročná a finančně nákladná i pro e-shopy. V kombinaci s nejistým přínosem tak od expanze spoustu e-shopů raději ustoupí. 

Díky Kaufland Marketplace si však můžete vyzkoušet prodávat své výrobky na zahraničních trzích téměř bez investice. Měsíční tarif zůstává stejný bez ohledu na to, v kolika zemích své produkty inzerujete. 

Bez omezení počtu produktů

Počet vámi inzerovaných produktů na Kaufland Marketplace není nikterak omezený. Nezáleží tak na tom, jestli prodáváte 5 produktů nebo jde počet do tisíců. 

Proč je nyní nejvhodnější doba?

Možnost svézt se na vlně Kaufland Marketplace na 6 měsíců zdarma je sama o sobě lákadlem. Ještě větší přidanou hodnotou může být „prozatím“ nižší konkurence. Spuštění Kaufland Marketplace na českém trhu sice vzbuzuje velkou pozornost, ale zároveň nelze předpokládat, že na první vlnu nastoupí většina e-shopů. 

Co k zapojení potřebujete? 

a) Prodáváte známé značky a máte ve feedu jejich EAN kód? - Stačí upravit feed, nahrát produkty s EAN kódy a nabídky se spárují na již vytvořené karty. 

b) Prodáváte unikátní produkt? Zde je to trošičku složitější, karty produktu musíte zakládat sami. O to důležitější ale bude se do toho pustit co nejdříve, ať vaše karty produktu mohou postupem času jen stoupat. 

Váháte?

Na e-shopu už tak máte práce jako na kostele a nechcete si přidávat další? Nebo se bojíte, že to nezvládnete? Nechte to na nás. S inzercí na marketplace máme bohaté zkušenosti. Tak proč je nevyužít i ve váš prospěch? 

další články