PŘESNĚJI UŽ TO NEPŮJDE
Postaráme o váš Facebook, Twitter nebo Instagram, a to v případě organických příspěvků i placených reklam. Cílem facebookové reklamy je nalákat zákazníka, aby na reklamu klikl a dostal se na požadovanou cílovou stránku nebo zvýšení povědomí o značce. Reklama na facebooku se snaží oslovit zákazníky podle toho, co je zajímá. To zjistí podle prohlížených stránek na Facebooku i mimo něj - až je to strašidelné.
Na Facebooku můžete nastavit cílenou reklamu ne jen podle toho, na co se člověk dívá, ale můžete využít naprosto jakoukoli informaci, kterou je ochoten uživatel sdílet (nebo kterou neví, že sdílí) - zaměstnání, věk, pohlaví, bydliště, partner, zájmy, zájem o koupi produktu nebo dokonce i svou výplatu. Pro uživatele strašidelné, pro naše prodeje moc fajn.
Je správa sociálních sítí pro můj business?
Aktuální boom sociálních sítí je skvělou příležitostí jak zvýšit prodej a získat nové zákazníky. Ať už máte jakýkoli produkt, je možné vaše potenciální zákazníky na sociálních sítích najít, a přímo je oslovit skrze reklamu. A to i v případě velmi specifického produktu.
Pokud například prodáváte různé druhy oříšků s pobočkou v Brně, můžeme oslovit přímo milovníky této pochutiny, kteří žijí v Brně a inspirovat je k nákupu. Sociální sítě jsou pro oslovení Vašich budoucích fanoušků to pravé ořechové.