Co je e-mailing?
Skrze e-mailing udržujeme dlouhodobý kontakt se zákazníky. Děláme tak pomocí newsletterů.
Díky newsletterům dokážeme se zákazníky udržovat dobrý vztah a inspirovat je k nákupům. Budujeme touto cestou dobré jméno firmy a zároveň můžeme nárazově zvedat aktuální tržby. To vše podle aktuální potřeby.
Nabídka ušitá na míru
Za e-mailing považujeme hromadné, nebo automatizované e-maily, případně personalizované e-maily zaměřené na potřeby konkrétních zákazníků. Ty dokážeme díky zacílení na charakteristickou skupinu vytvořit doslova na míru.
Tyto e-maily většinou obsahují nabídku produktů nebo služeb, kupony na slevy, zajímavé nové články, nebo informace o aktuálním dění ve vašem obchodě.
Je e-mail marketing pro můj business?
Výkonnostní e-mail marketing je vhodný pro e-shopy, u kterých se počítá s opakovaným nákupem.
Zákazníkům, kteří již v minulosti na e-shopu nakoupili, dáváte prostřednictvím newsletterů najevo, že na něj myslíte, čímž posilujete jeho důvěru ve značku. Zároveň si tím chystáte pole pro představování nových produktů, či důležitých novinek.
Péče o věrné zákazníky se bezpochyby vyplatí, protože získávání nových zákazníků může být často mnohem nákladnější, než péče o ty stávající.