Víte přesně co děláte, ale nevíte, jak o tom máte mluvit?  

Nejste si jistí, zda je správně “byste” nebo “by jste”? A co i/y ve slově "splývat"? A co znamená zkratka SEO? A co long-tail fráze, nebo meta descriptions? Nevěšte hlavu, tohle všechno zvládá levou zadní člověk, který si říká copywriter

Wikipedie na otázku „Co je to copywriting?“ odpovídá takto:  
„Copywriting je tvorba reklamních a marketingových textů, které mají podpořit prodej výrobků a služeb.“ My tuto definici ještě o něco rozšíříme.  

Je pravdou, že dobrý text na vašem webu musí v první řadě prodávat. Ať jde o zvýšení prodeje výrobku, či prodání Vašeho jména v politické kampani. Jde také o zvýšení povědomí o značce, kde prodáváte pozornost lidí. Tyto různé cíle žádají různé strategie. A ty si žádají rozdílné texty. 

Každé zadání je výjimečné. 

Spousta různých záměrů, ale přesto mají mnoho společného. Správný obsah není pouze o prodeji, nýbrž o obohacení čtenáře. Slovní vaty je všude plno a čtenář, který se nic nového nedozví, jenom ztratil svůj čas. A to nám plusové body nepřidá.

Hlavními pilíři, na kterých texty stavíme, jsou pochopení záměrů zadavatele a ztotožnění se s potřebami zákazníka.  

Na tomto pochopení formujeme strategii, na které postavíme texty. Není to pouhé skládání desítek klíčových slov za sebe. Dnes to neocení ani zákazník, ani search engine. Píšeme primárně pro lidi. Samozřejmě vše v souladu s potřebami vyhledávačů. Z našich textů to však prvoplánově neucítíte.  

Copywriting má nesmírnou moc přesvědčovat lidi. 

Po mluveném slově je psaná forma druhým nejzákladnějším způsobem předávání informací. Ne nadarmo se říká: „Co je psáno, to je dáno“. Píšeme to, co potřebuje zákazník slyšet, ale tak, abychom se za to nemuseli stydět. 

 

KONTAKT

Zanechte zprávu a garantuji Vám hovor do 24 hodin. Probereme Váš projekt a zjistíme na čem můžeme spolupracovat.

emailinfo@shockmarket.cz phone+420 777 242 901