Správa srovnávačů zboží od Shockmarket

Měsíční náklady na srovnávače jsou 3 000–18 000 Kč podle počtu produktů.

Co jsou srovnávače

Srovnávače fungují jako vyhledávač a katalog produktů zároveň. Umožňují najít produkty pomocí obecného vyhledávání nebo v konkrétních kategoriích. Najdete v nich také návody a recenze. Určitě znáte nejpoužívanější srovnávače Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Srovnávače zboží jsou skvělé v tom, že na nich můžete inzerovat za poměrně výhodnou cenu. Jsou oblíbené také díky velké šanci, že po prokliku na e-shop dojte i k transakci. Zákazníci, kteří používají srovnávače už přesně vědí, který produkt chtějí, a pouze vybírají, ze kterého e-shopu nakoupí. Srovnávače cen zboží mají podobný způsob zpoplatnění jako např. reklamy ve vyhledávačích – platíte jen tehdy, pokud se uživatel proklikne do vašeho obchodu.

Výsledky srovnávačů zboží

Na námi spravovaných projektech se srovnávače cen zboží podílí na 2 – 40 % celkových tržeb obchodů, průměrný podíl je potom 23 % tržeb e-shopů. U některých projektů dosahuje konverzní poměr ze srovnávačů až trojnásobku průměrné míry konverze ze všech zdrojů (v rámci všech našich projektů je míra konverze ze srovnávačů vyšší než celková míra konverze o 101 %). Průměrný podíl nákladů na výnosech dosahuje u srovnávačů vynikajících 3,25 %.

Díky efektivní správě srovnávačů cen pomocí pokročilých nástrojů typu Mergado dokážeme zvýšit výkonnost srovnávačů i u projektů, které již srovnávače využívají – k tomu využíváme hlavně úpravy nabídek za proklik, párování produktů na produktové karty na srovnávačích a také „schovávání“ produktů, které si na srovnávači nevedou tak dobře. Klientům spravujeme také konkurencí často opomíjené zdroje návštěv jako Glami, Shopalike, Biano, Favi a pro naše klienty s Rumunskými mutacemi e-shopu také Compari a další.

Jsou srovnávače zboží důležité pro můj business?

Srovnávače jsou efektivním nástrojem ke zvýšení konverzí a ke zvýšení akvizice. Pokud provozujete e-shop, který prodává totožné produkty jako vaše konkurence, můžou být zbožové srovnávače efektivním marketingovým nástrojem. Hlavní konkurenční výhodou ve srovnávačích jsou samozřejmě ceny. Je proto vhodné mít konkurenceschopnou cenovou politiku. Využívání srovnávačů je samo o sobě velmi nenákladné a ve výsledku značně výnosné. 

 

Naši klienti

Srovnávače spravujeme již od 3 000 Kč měsíšně.

Chci se sejít a probrat správu srovnávačů

Pojďme na schůzku

Napiště nám krátce o svém businessu.