PPC reklama od Shockmarket

Měsíční náklady na PPC jsou 5 000–20 000 Kč podle počtu a náročnosti kampaní.

Co je PPC reklama

PPC (z anglického Pay Per Click) reklamy se zobrazují napříč sítěmi Google a Seznam. Mohou mít podobu textových inzerátů, které můžete vidět na prvních místech ve vyhledávaní. Mohou vypadat i jako bannery, které najdeme na partnerských stránkách sítě Google a Seznam. Jejich efekt se dostaví prakticky ihned po vytvoření. Výhodou je, že jsou opravdu relevantní. To znamená, že se zobrazí jen tomu zákazníkovi, který má o produkt zájem. Určitě se Vám bude líbit také platba za klik – platíte až za přivedené uživatele.

 

Výsledky PPC reklamy

U našich klientů jsou PPC reklamy významným zdrojem tržeb, protože přináší 10 – 54 % celkových tržeb e-shopu. Průměrně jde o 33 % celkových tržeb.

Výkonnost a efektivita závisí na jejich správném nastavení a pak především na pravidelné správě. Hlavním cílem je získat, co nejvíce objednávek za co možná nejnižší cenu zaplacenou za PPC reklamu. U našich kampaní se poměr výdělku a ceny pohybuje v rozmezí 5 – 25 %. Ideální stav závisí na průměrné marži produktů, na konkurenci a na ceně za proklik.

Před spuštěním inzerce provádíme analýzu klíčových slov, která nám ukáže vyhledávanost a průměrnou cenu za proklik. Díky tomu při nastavení PPC reklam víme, který sortiment se pravděpodobně vyplatí inzerovat. Současně s tím stanovíme cíle inzerce, které klientům prezentujeme.

Je PPC reklama pro můj business?

PPC reklamu ve vyhledávání a v obsahové síti považujeme za univerzální nástroj online marketingu. Nevhodná je spíše výjimečně. S tímto typem reklamy neuspějete pouze s produkty nebo službami, které potenciální zákazník na internetu vůbec nehledá. Takových je opravdu minimum.

 

Naši klienti

Reklamy spravujeme již od 5 000 Kč za měsíc.

Chci se sejít a probrat PPC

Pojďme na schůzku

Napiště nám krátce o svém businessu.