Influencer marketing od Shockmarket

Měsíční náklady na influencers marketing 3 000–12 000 Kč podle počtu influencerů a projektů.

Co je influencer marketing

Aktuální obrovský boom Instagramu a YouTube jde ruku v ruce s oblíbeností a sledovaností tvůrců na těchto médiích. Pro firmy se prostor v příspěvcích influencerů (blogerů a vlogerů) stává skvělým místem k propagaci produktů nebo služeb, čímž mohou oslovit i specifickou cílovou skupinu, kterou tvoří právě publikum těchto tvůrců. Obrovskou výhodou je, že zvlášť od reklam na Googlu nebo plakátů na ulici, zákazník nepředpokládá, že vidí reklamu. Proto posty od influencerů vnímá bez předsudků a neškatulkuje je do sekce „další otravná reklama”.

 

Výhody

Díky spolupráci s influencery můžete velmi nenásilně získat přízeň mladšího publika, které už často klasické reklamy ignoruje. Tento způsob marketingu může fungovat do budoucna v podobném rozsahu, jako fungovala reklama v tradičních médiích.

Oslovení těch správných influencerů

Pro dobrý influencer marketing je potřeba předchozí průzkum. Musíte znát obsah příspěvků influencera a vyhodnotit, jaký potenciál má a do jaké míry je jeho publikum relevantní pro váš e-shop. Na Instagramu se také nachází spousta podvodníků. Pokud analýzu neuděláte dobře, můžete přijít o spoustu peněz. Zkušenosti s influencer marketingem v našem týmu máme již z dřívějších let a od začátku roku 2018 se nebojíme tuto variantu marketingu použít i pro naše klienty.

Je influencer marketing pro můj business?

Influencer marketing je samozřejmě vhodnější pro určitý typ produktů. Pokud máte například e-shop cílený na mladé lidi a prodáváte „cool” věci, které lidi milují, ignorováním influencer marketingu zbytečně přicházíte o velké množství objednávek jenom proto, že o vás to správné publikum neví.

Influencer marketing řídíme již od 3 000 Kč za měsíc.

Chci se sejít a probrat to

Pojďme na schůzku

Napiště nám krátce o svém businessu.